Hej alla vänner!

Middag: köttfärssås med makaroner
Kvällsfika: te och kanske en macka och kanske en bulle
Aktiviteter idag: sopat bort snön från bron
                            mockat

                            kokat kaffe, tagit fram fika till gäster
                            kollat hockey, sverige leder 2-0
                            kikat på bloggar
                            hängt tvätt
                            planering för morgondagen
                            mm,,,,,,mm,,,,mm
Alltså en sån där söndag,,,,,,
Återkommer en dag då ideerna sprutar från öron för bloggning,,,, eller inte,,,

Tja gott folk. Vi får en härlig vinter med mycket snö. Skidorna är framtagna och väntar på spårmaskinens framfart över älven. Vem vet man kanske träffar nån bekant på spåret??( kanske nån bloggare,,)


Kommentarer
Postat av: Irina

To do:

- skaffa mig ett par skidor

- övertyga Fredde om att det var hans idé att lära mig åka skidor igen

- övertyga mig själv att det är en bra idé att åka skidor

2009-02-09 @ 08:14:42
Postat av: aegnes

mig möter du då inte på skidor. min gubbe har sålt min utrustning!!!!!!

2009-02-12 @ 06:37:42
Postat av: Anonym

Tack för det goda fikabrödet till dopet.Det gick åt som smör i solsken. Världens godaste bullar finns hos Eva i Kukkola om ni inte visste det förut kära bloggisar.

2009-02-21 @ 17:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0